27 Ocak 2013

Onun Gibi Olmak 3 :Blake Lively











Blake Lively...
O bir Chanel kraliçesi bence..
Sürekli onun tasarımlarını giyen, cesur, cesur olduğu kadar da masum bir stil..
Ben kendisine hem kırmızı halı da hem de normal hayatta bayılıyorum.
Bir insanın kırmızı halıda giydiği tüm kıyafetler güzel olabilir mi?
Evett işte ben onun kıyafet seçimlerine bayılıyorum.
Normal hayatta ise gayet sizin, benim gibi.
Ama her zaman belirli bir çizginin üzerinde.
Ama en çok ne renk mi yakışıyor?
KIRMIZI & BEYAZ.

Peki Sizce??

3 yorum:

minik kızıl dedi ki...

Kendisini ben de çok beğenirim, beğenmem diyen yalan söyler, gerçekten de kırmızı çok yakışıyor

http://minikkizil.blogspot.com/

Nur K.♥ dedi ki...

Beyaz bence:) kıyafetleri bir yana, bir insana böyle her saç rengi de yakışırmı ama?

Saadet dedi ki...

Neden beğeniliyor diye bakarsak bence cevabı çok basit aslında.. "yapılmış" gibi değil. üstüne her giydiğini yakıştırıyor ve taşıyor.