31 Aralık 2014

Yeni Yıl Yeni Yıl Yeni Yıl Yeni Yıllll :)

Merhaba,

Yeni bir yıla girmeye saatler kala bende hepinizin yeni yılını kutlamak istedim.
2014 benim için çok değişik, birçok başlangıç yapmış olduğum bir yıl oldu.
Evlendimm bir kere :)
**
Mutluluklarla dolu geçen anlarım, streslerim, belki biraz üzüntülerim oldu ama bu yazıyı gülümseyerek yazıyorum...
Çünkü az sonra eşim gelip beni şirketten alacak ve evimize gideceğiz.
**
Evimizdeki ilk yılbaşımızda baş başa olalım istedik.
Yemeğimizi yapacağız, mezemizi hazırlayacağız ve güzel bir gece geçireceğiz.
Belki yalandan iki mum yakacağız :) ama hep mutluluk ve sevgi ile bakacağız birbirimizin gözlerine.
*
Ee yeni yıldan da bu mutluluğun devam etmesinden başka birşey dilemiyorum açıkcası. Annem, kardeşim ve sevgilim hep yanımda olsun yeter.
**
Bir de blog açısından hergün olmasa da en azından haftada iki kez yazı yazabilmek, sizleri takip edebilmek istiyorum.
*
Sizleri ve sizin sevdiklerinizi seviyorum..

Hiç yorum yok: