05 Ekim 2015

Bu Gömleklere Kim Bayılmaz Ki?

Merhaba,

Fark edebileceğiniz üzere bu sezon beyaz gömlekler çok moda. Ama biz trend kızlar olarak dümdüz beyaz gömlek giymek yerine, ''AAA onu nereden aldın?'' soruları ile muhatap olmayı sevdiğimizden aşağıdaki tarzda gömlekler giymeliyiz.
Ben hepsine tek tek bayıldım ve hepsi benim için birer arzı nesnesidir artık.
İstiyorum bunları!!
Eğer ürünlerin nereden olduğunuz merak ediyorsanız altlarındaki TIK linkine tıklayabilirsiniz.
Bana gelen maillerin hepsi bu tarzda sorular ve bilmenizi isterim ki tüm yazılarımdaki ürünlerin altlarında illaki linki olur :)
Sizi hiç merakta bırakır mıyım?
Gömlek için;TIK

Gömlek için;TIK

Gömlek için;TIK

Gömlek için;TIK

Gömlek için;TIK

Gömlek için;TIK

Gömlek için;TIK

5 yorum:

dlkgzr dedi ki...

ilk ve en sonuncu olan tam benlikkkk :)

audrey dedi ki...

ben bayıldım mesela .-))

modaperestt@blogspot.com dedi ki...

Dudaklı olana bayıldım.

Unknown dedi ki...

Soslu badem, bende en çok ilkini beğenmiştim.

Sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Audrey, bende bende :)